Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

‘İndirimli’ Çiğ Köfte Tüketen 28 Öğrenci Hastaneye Kaldırıldı

Posted on 15 Mayıs 2026 by Elif Çelik

Bursa’nın İnegöl ilçesinde, marketten alınan ‘indirimli’ çiğ köfteyi yiyen 28 ortaokul öğrencisi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, saat 11.00 sularında, Cerrah Mahallesi’ndeki bir ortaokulda gerçekleşti. 5/D sınıfındaki öğrenciler, bir marketteki indirim fırsatını değerlendirerek çiğ köfte aldılar. Ancak kısa bir süre sonra, öğrencilerde mide bulantısı ve kusma belirtileri ortaya çıktı.

Okul yönetimi durumu sağlık ekiplerine bildirdi. Öğrenciler, ambulans ve özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. İlk müdahale sonrası, öğrencilerin sağlık durumlarının genel olarak iyi olduğu öğrenildi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin, hastaneye giderek öğrencileri ziyaret etti.

Olayın ardından İlçe Tarım Müdürlüğü ekipleri, çiğ köftenin alındığı markette inceleme başlattı ve ürünlerden numuneler alarak laboratuvara gönderdi. Bu olay, gıda güvenliği konusunu bir kez daha gündeme taşırken, yetkililerin gerekli önlemleri alması bekleniyor.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

İPA Araştırması: Okul Saldırıları Aileler Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? →
← BofA’dan Haziran İçin Piyasalara Kritik Uyarılar

Author: Elif Çelik

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al