Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Gaziantep Belediyesi’nin 3 Milyonluk Kelebek Yatırımı Tepki Topladı

Posted on 11 Mayıs 2026 by Elif Çelik

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, yaşanan sel felaketinin ardından altyapı sorunlarıyla mücadele eden vatandaşları hayrete düşüren bir ihale gerçekleştirdi. Belediyenin kasasından tam 3 milyon 267 bin lira harcanarak binlerce “kelebek pupası” alındı. Bu durum, özellikle sel sonrası sokaklarda çamur temizlemeye çalışan vatandaşların tepkisini çekti.

İhale, 30 Mart tarihinde yapıldı ve toplamda 43 bin 50 adet kelebek pupası (koza) satın alındı. İhaleyi kazanan ZMS BİOGLOBAL Danışmanlık şirketiyle yapılan anlaşma sonucunda büyük bir miktar kaynağın bu işe ayrılması, kamuoyunda tartışmalara yol açtı. Satın alınan kelebek türleri ve adetleri şu şekilde sıralandı: Nymphalidae: 11 bin 900, Papilionidae: 12 bin 950, Pieridae: 3 bin 150.

CHP Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Hasan Şencan, bu harcamaya sert tepki gösterdi. Şencan, “Sokakta vatandaş selin çamurunu temizlerken, belediye makamlarında kelebek hesabı yapılıyor. Gaziantep, gösterişten çok altyapıya ve afete hazırlığa ihtiyaç duyuyor. Bu ihalenin önceliği kamu vicdanında yok hükmündedir.” diyerek eleştirilerini dile getirdi.

Bu durum, yerel yönetim harcamalarının ve önceliklerinin yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini ortaya koydu. Gaziantep halkı, öncelikle altyapı sorunlarının çözülmesini ve sel sonrası acil önlemlerin alınmasını bekliyor.

Posted in Haber

Yazı gezinmesi

D-100 Karayolu’nda Otomobil Bariyerlere Çarptı, Motosiklet Sürücüsü Kıl Payı Kurtuldu →
← İzmir’in Geleneksel Halı Üretimi: 8 Kadın 16 Ayda Eşsiz Bir Sanat Eseri Yarattı

Author: Elif Çelik

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al